ManHand—Start from A
作曲:ManHanD
填詞:ManHanD

MCKIT
由A數到Z 咁多位大哥同阿姐
慢行RAP呢首歌送俾你哋 講聲多謝
由A數到Z 咁多位大哥同阿姐
慢行RAP 慢行RAP 多謝 (人數太多請你對號入座 唔駛講嘢)

MCTOY
都冇諗過時間過得咁快
過去二十七年都冇做過乜嘢俾人睇
我冇尊重自己選擇冇對人生負責
但係竟然有人不斷俾機會我學習
我唔知點嚟多謝教過我撐緊我嘅呢班朋友
同埋一直奏緊我嘅屋企人
多謝應該就唔夠
希望做番一場好戲送俾你哋答謝你哋耐心嘅等候

DAEREN
This is the part where I talk about my man who supports
Where do I start? You guys have already seen my cards
All the time when I was working hard
You gave me the power to ROCK
I wanna thank you from the bottom of my heart

VON
Oh I wanna thank you
我身邊的每一個人謝謝你們給我支持

DJ POINT
歹勢 麻煩你們聽聼我獨特的繞舌
聽不明白 麻煩看看歌詞
在此我想謝謝家人朋友對我的支持
上帝 你的精神鼓勵 讓我繼續堅持
阿門

MC BEE
Yo 我 MC Bee本來係爛鋤頭一個
竟然一路以嚟仲有一班人肯信我
尤其係屋企個個雖然已經等到有啲發火
多謝你仲肯俾個機會我
我啲軍火所剩冇多呢鋪可能就係我嘅Last Call
好彩仲有你哋幫我encore
幫我最多個位唔駛講多大家心照麻煩你就收貨
So 我跌過試過諗過放棄過 曾經介意過背後有人笑我
曾經懷疑過自己條路係咪行錯多謝你哋撐過
依家我想點我係好清楚
結果係點冇人會知得更多嚟到呢度亦冇打算走去入返退後波
條路一早揀定咗你班友仔又肯陪我傻你話有幾何
Soありがとう

arrow
arrow
    全站熱搜

    manhandfans 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()