Manhand--慢行
作曲:MC KIT / MC BEE
填詞:MC KIT / MC BEE

#喂 你咪見怪慢行嘅轉數冇你嘅咁快
每個人笑我笑我行為太怪唔行太快
我哋慢行慣了慣了行動慢得比較過態
喂 你咪見怪慢行嘅轉數冇你嘅咁快
每個人笑我笑我行為太怪言行過態
我哋慢行慣嗮慣嗮行步路都比較似只螞蟻
唔要下下爭第一我哋認最慢得唔得
唔駛急 又反而仲得
個個去嗮一條路 咪盞搞到仲塞
個個企嗮響度喺度阻住成條路
每日都係趕死趕命為咗啲乜
問你又唔知道自己要去邊一忽
行快啲啦 唔通前面真係會有金執
爭崩個頭得到手咪又係甩皮甩骨
你話個世界幾時開始轉得咁快
話變就變 唔通行慢啲會俾人淘汰
有句說話叫做執輸行頭慘過敗家
你行落街睇下邊度會有咁大隻蛤乸
你睇下周圍啲人係咪開始變質
做事又會有邊個學人講下原則亂嗡就得
慢行今日係度以身作則
碌鐵柱要磨成針係要慢慢磨至得
#喂你咪見怪慢行的轉數冇你嘅咁快
每個人笑我笑我行為太怪唔行太快
我哋慢行慣了慣了行動慢得比較過態
喂 你咪見怪慢行嘅轉數冇你嘅咁快
每個人笑我笑我行為太怪言行過態
我哋慢行慣嗮慣嗮行步路都比較似只螞蟻
我最怕趕三趕四趕頭趕尾夠逼戚
仲要同人死逼爛逼鬥逼戚
你話呢個城市幾時先至算係真正可以休息
呢度啲人幾時至肯take a break
你要同人哋比又唔去檢討下自己
乜都唔願做又點會咁易出人頭地
祗要效率夠快急功近利取巧求其
免費午餐醒你多幾盒因住吃懵你
做人抵得諗以後條路先至會行得穩
駛乜怕慢喺度捱緊嘅有幾多人揾你笨
唔通你唔知道貪字得個貧
條路自己揀錯咗可能咁就一世人
都係搵食啫 點解要將自己擺底
一味枱高自己又唔見得你又幾威
壓力太大係你以為自己唔夠人快
又冇睇下會有幾個成功幾多個墊底
顧下你嘅腳步咪再行到咁快啦
你有分數你有你要去嘅路
你有你嘅一套最理想嘅路
講又一套最弊到了最後你又冇去做
顧下你嘅腳步咪再行到咁快啦
你有分數你有你要去嘅路
你有你嘅一套最理想嘅路
講又一套最弊到了最后你又冇去做
#喂你咪见怪慢行嘅转数冇你嘅咁快
每个人笑我笑我行为太怪唔行太快
我哋慢行惯了惯了行动慢得比较过态
喂你咪见怪慢行嘅转数冇你嘅咁快
每个人笑我笑我行为太怪言行过态
我哋慢行惯晒惯晒行步路都比较似只蚂蚁
arrow
arrow
    全站熱搜

    manhandfans 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()